Wednesday, February 17, 2010

Prom Dress Shopping

Brinsley and I spent the day looking for prom dresses and this is the one its really cute! I thought we would be looking for months but it was the second one she tried on YAY!
Then we had lunch and a little shopping it was a nice day!
Happy Wednesday!

Carrie

22 comments:

chelseybell. said...

soooo cute! my senior prom dress was short and poofy (i called it my cupcake dress), and I was one of the few there who had one. they're just more fun!

emalie said...

i love it! it's so cute! i can't wait to someday go shopping for prom dresses with my daughter! hopefully i have a daughter..lol.

p.s.your vday mantle was gorgeous! i spot my card!

April said...

What an adorable dress, Carrie! Brittany and I are planning to head out on Saturday to do some shopping for her prom dress. I'm sure it will be a fun, but exhausting day!

Kimmie @ live fancy. said...

Uber cute!

carly. said...

aw! that is amazing. i love it!! make sure you post photos of her in it!! what is she doing with her hair? and shoes?! haha awww i wanna go back to prom!!!

Alicia, The Snowflake said...

OH how cute! I can't wait to see her in it!

Stacey said...

That is a cute dress!

Lindsay said...

that dress is seriously gorgeous!!!
xoxo,
Lindsay

Alli (One Pearl Button) said...

So cute - I'm sure she's going to have so much fun!

Jules said...

That is adorable...Love the color of the sash.

Rhonda said...

That dress is beautiful! Love the colors...all of it. She looks fantastic in it.

Cat said...

This is such a cute dress! Great job Brinsley, you are going to look gorgeous in that on prom night!!

Sounds like you had a fun mother/daughter day Carrie!

xo,
Cat

Carol Anne said...

aww this dress is very pretty! I remember when I found my dress. They had me try on a dress by the same brand of the dress I thought I wanted just for size before they ordered it and I fell in love with that one! I really loved my dress!

PaperCameraScissor said...

oh my goodness is that dress so pretty.

krista said...

it's soooo pretty. good job on finding it so quickly. i never got to go to my prom, so i hope she has tons of fun. :)

Jamie said...

Sooo pretty! I can't wait to see pics of her wearing it! She will totally rock it! Dress shopping...kind of makes me wish I had a girl. But then I come to my senses. ;) xoxo

Kelli said...

I LOVE this dress. SO cute and fun. I love the pop of color in the middle. YEAH!!!

Amy said...

Very Cute!! Love it!!

christycarter said...

I love the dress. Hair ideas are popping in my head. Can't wait!

Amber said...

Wow...so pretty! sounds like the perfect day!

Robyn Beele said...

So cute! She will be beautiful!

Liz said...

Her dress is gorgeous!